donderdag 7 juli 2016

Game of war uitleg Nederlands

9) Waarom zou ik in de buurt andere alliantieleden?
Er zijn voordelen en nadelen aan dit. Voordeel is natuurlijk dat in het geval u versterkingen of hulp resource nodig hebt zal er weinig wachttijd voor uw of bondgenoot troepen aan te komen, en dat komt altijd van pas in noodsituaties. De dowside hiervan is dat als de grond te druk is wordt het een gemakkelijk doelwit voor een hogere level spelers. Daarnaast kan de verzameling resource iets moeilijker en marching voor uw troepen middelen kan verhogen.

10) Hoe verplaats ik nabijgelegen mijn alliantie?
De enige manier om dit te doen is door de aankoop van een geavanceerde Teleport, die kan worden gevonden in het artikel op te slaan, je alliantie catalogus en de alliantie op te slaan. Als je wilt doen is gewoon uit je huidige locatie die u zou willen kopen in plaats van een willekeurige Teleport uit dezelfde winkel.

11) Ik kan niet teleporteren of te bezetten!
Als uw teleport en bezetten mogelijk grijs weergegeven betekent dit dat je ofwel te ver van dat punt, of dat dit slot is binnen een beschermd koninkrijk buiten je eigen.

12) Hoe weet ik of ik een slag gewonnen?
Direct na het gevecht ontvangt u een rapport in de mail. Check it out en u zult statistieken waaronder de vraag of je gewonnen hebt, aantal troepen verloren en andere informatie te vinden.

13) Wat krijg ik van het winnen van een gevecht?
Allereerst, je altijd iets te verliezen in een gevecht of je het nu wint of niet, daarom is het zeer belangrijk om aanvallen na een zorgvuldige analyse van uw scout rapport en ervoor te zorgen dat het een realistische Endeavor uit te voeren. Als je wint u alle middelen die niet beschermd werden in de winkel huis en de stad te stelen, soms krijgen materialen en krijgt punten tijdens kill evenementen.

14) Wat is het wonder?
Het wonder is het gebied gecontroleerd door de heersende alliantie. Probeer niet om het wonder te controleren, tenzij je het doet in een zeer goed georganiseerde manier met de rest van je alliantie, en natuurlijk bent u zeker uw alliantie is zeer sterk vast te houden aan het. De uitspraak allianties zijn gegaan door hetzelfde proces en zijn waarschijnlijk zeer krachtig en verenigd. Ik ben een van de oprichters van de sterkste alliantie in mijn koninkrijk. Mijn taak was om het wonder prijsvraag elke keer.

15) Er zijn betere middelen uit de buurt van mijn alliantie:
Als u besluit om uit de buurt van uw belangrijkste alliantie locatie te gaan omwille van de betere verzamelen van middelen, zorg ervoor dat je held blijft in je stad en dat uw muur verdediging en vallen zijn op zijn maximum. Het wordt aanbevolen om ook uit de buurt van de alliantie agglomeratie blijven. U kunt ook, nogmaals, wilt doen, je slaapt Rally (hierboven uitgelegd).

16) Ik heb nog nooit gebruikte mijn gratis Teleport en ik doe het niet meer zien:
Wanneer u uw bolwerk te upgraden naar level 6 en hoger je niet beschouwd als een beginner, dus uw teleport wordt weggenomen en je nodig hebt om een ​​uit de winkel te kopen. Dit is één van de vele redenen waarom uw eerste stappen moeten worden gebruikt om te groeien en zo veel materiaal te verzamelen als je kunt, en transport van uw stad om een ​​betere locatie (of in de buurt van uw alliantie) vlak voor een upgrade naar niveau 6.

Nu voor meer gevorderden tips neem een ​​kijkje op mijn andere inzendingen. Ook, klikt u op de add banners hier om het blog te ondersteunen of laat een reactie :)

Game of War Hack

2 opmerkingen:

  1. Not playing Game of War: FIRE AGE? Download Game of War: Fire Age Now (Built for iOS and Android)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    At least 160 000 men and women are losing weight with a easy and SECRET "liquids hack" to burn 1-2lbs each night as they sleep.

    It's very simple and works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go get a drinking glass and fill it with water half glass

    2) Proceed to use this amazing hack

    so you'll become 1-2lbs thinner when you wake up!

    BeantwoordenVerwijderen